sobota, 28 stycznia 2012

4. : *

No jest okej. NIe pisałam kilka dni, bo jakos nie było zbyt duzo czasu.

A co sie dzieje.? Nic xd hahahhaha. Zaczęły sie ferie. Nice : *

Co jeszcze.? Dzisiejszy dzień spedzony miło. Wstać o 10 : * lubie to!

potem oglądanie disney xd do 14 xd 
puźniej obiadek.
dwie godziny robiłam makijaż xdd
mocny wyszedł, ale jest okkej : )
Byłam u cioci, siedziało sie miło.
hehehhe i moja ciocia swatka. Przyszli koledzy do kuzynka i kto ma z nimi siedzieć.? ja oczywiscie. Bo Łysy jest taki spoko. Ojj tam, ja bym nie powiedziała.;

A tak wgl to spoko jest. Panujemy z Adą i Lamą jakieś kino w poniedziałek albo środę. Na co.?
Nwm.! Kot w butach? Sztos 2? jakieś inne propozycje.? no słucham . . . xdd



Zaczepianie sie cały czas na face z Grabą też jest okkej : *

Treaz siedzę, oglądam besty, fejsik włączony, gg też.
Hhahhaha. i zimno mi w dłonie xd


TA NOTKA MA BYĆ DŁUGA, na życzenie Artura ;p 
wiec okkej.

co jeszcze moge napisać.?
Że jutro jadę na cmentarz do dziadziusia, potem do babuni kochanej na wawel. i moze pośmigam tam z jakimś spoko towarzystwem.


ejjj, ale Michał, wracaj xd : * : * : * : * <3




a kiedy sie widzę z Gosia.? no nwm, jak najszybciej proszę  ; pp <3




a tak wgl to nie zbyt ogarniam co sie dzieje, ale jest okkej, bo dwa tygodnie wolnego od PLATERKI. 




A wczoraj jaki miałam dobry sen z Musiałem, no ejjj, słodko : * xdd




zwijam, bo nie ma co pisać. i zimno xd
 





piąteczka  miśki  :* : *






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz