niedziela, 22 stycznia 2012

Zaczynamy : *

Dzisiaj pierwszy wpis. Na początku powiem, że będę starała się, żeby było ciekawie. Będzie tutaj trochę o modzie, trochę o miłości, o wszystkim ogólnie. 

Co się u mnie dzieje.? Jak na razie to niezbyt dużo. Chcę juz środę, bo będzie rodzinka.pl ; ) No i Maciek Musiał : * hehehe. xd

A teraz dość ważne.: jeszcze tydzień i ferie ;d
Jakieś plany.? Jak najbardziej. Sanki ze znajomymi, szał zakupów no i troszeczkę nauki. I świetne zadanie na ferie- czytanie "potopu" Sienkiewicza. No ale jak trzeba to trzeba.

Wiecie, to dziwne uczucie, kiedy tak sobie leżysz ze słuchawkami w uszach i nie możesz usnąć, bo myśli Cię przytłaczają. No ale niestety tak zdarza sie bardzo często zapewne każdemu z nas. Myślicie, że to kwestia wieku i zwiazanego z nim dojrzewania.? Chyba, że trzeba przestać tyle myśleć.


Tak ogólnie, to polecam stronkę www.mojeciuchy.pl . Można tam znaleść coś naprawdę oryginalnego i nie drogiego w sam raz dla siebie. 

Do tego zapraszam na mojego photobloga www.photoblog.pl/ineedtoknow - tam też jest troszeczkę o mnie : )

Jutro szkoła :x
Ale nie jest najgorzej, ponieważ NIE MA ANGIELSKIEGO ;D



Na koniec kilka modowych stylizacji na mój styl:




i coś jeszcze:



Z kolejnymi dniami, kolejnymi sms-ami, kolejnymi myślami przekonywałam się do Niego coraz bardziej. Coraz mocniej Go pragnęłam. Właśnie Jego. Nawet jak nie odpisywał na moje słowa, nie czułam się zawiedziona, bo wcale nie oczekiwałam od Niego odpowiedzi. Po prostu dzieliłam się przeżyciami z minionego dniai wstukiwałam w komórkę kolejne literki.



Dziękuję za uwagę. Mile widziane komentarze ; )
piszcie na gg: 26155264

piąteczka . :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz